INFORMAȚII DESPRE LIVRARE ȘI PLATĂ
Oferim plata online cu cardul de credit în magazinul nostru online, și puteți plăti, de asemenea, în numerar sau prin cu cardul de credit la curierat pentru comenzile cu plata ramburs.
Securitatea plății cu cardul de credit este asigurată de certificatul nostru SSL și de sistemul de încredere sistem Borgun/ Cardpay. În prezent, nu există posibilitatea de a plăti prin transfer bancar sau prin alte metode de plată în magazinul nostru webshop!
Puteți comanda de la noi din orice țară din Uniunea Europeană (cu excepția Finlandei și a Estonia), bineînțeles, în cadrul pieței comune nu există nicio obligație de plată suplimentară, deoarece produsele noastre sunt compensate în prealabil înainte de a intra în UE.
Dacă constatați că ați plătit în avans, dar nu ați primit un e-mail de confirmare a comenzii dvs nu ezitați să ne contactați prin e-mail (contact@mypodseurope.com) și vă vom contacta noi imediat și, dacă este necesar, vă vom rambursa comanda în termen de 14 zile la numărul de cont pe care l-ați pe care ni l-ați furnizat!
În cazul în care ați plasat o comandă cu cardul și suma nu a fost dedusă, comanda va fi anulată în cele din urmă! În acest caz, vă rugăm să plasați o nouă comandă!
În cazul în care comanda este plasată cu succes, vom procesa comanda în termen de 24 de ore și după ce predarea acesteia către serviciul de curierat, va dura aproximativ 2-5 zile lucrătoare pentru a fi livrate.
Timpul de livrare poate varia de la un serviciu de curierat la altul și de la o țară la alta!
Tuturor comenzilor primite li se va atribui un ID de urmărire, pe care îl puteți utiliza pentru a urmări produsele dvs pe site-ul web al curierului!
Dacă doriți să returnați coletul din orice motiv, vă rugăm să ne contactați imediat prin intermediul e-mail la adresa contact@mypodseurope.com!
IMPORTANT: Returnările sunt întotdeauna pe cheltuiala dumneavoastră!
Livrarea produselor este în afara controlului nostru, așa că trebuie să contactați serviciul de curierat în toate! Tuturor comenzilor primite li se va atribui un număr de urmărire, care vă va permite să urmăriți starea coletului dumneavoastră pe site-ul web al curierului!
În cazul în care livrarea nu reușește, serviciul de curierat va păstra coletul dvs timp de câteva zile, astfel încâ puteți face o programare pentru livrare.
Dacă livrarea este în continuare nereușită și curierul vă returnează produsele, nu vom putea să le livrăm din nou! În cazul plății în avans, vă vom rambursa, bineînțeles, prețul produselor dvs dar veți fi responsabil pentru costurile de expediere. Dacă aveți întrebări suplimentare, vă rugăm să ne contactați prin e-mail contact@mypodseurope.com.
Austria
Packeta parcelshops -
Packeta home delivery -
Belgia
Packeta parcelshops -
Packeta home delivery -
Cehia
Packeta parcelshops -
Packeta home delivery -
Croația
Packeta parcelshops -
Packeta home delivery -
Franța
Packeta parcelshops -
Packeta home delivery -
Germania
Packeta parcelshops -
Packeta home delivery -
Grecia
Packeta parcelshops -
Packeta home delivery -
Italia
Packeta parcelshops -
Packeta home delivery -
Lituania
Packeta home delivery -
Polonia
Packeta parcelshops -
Packeta home delivery -
Portugalia
PT MRW Home Delivery -
Packeta Parcel Point -
România
Packeta parcelshops -
Packeta home delivery -
Slovacia
Packeta parcelshops -
Packeta home delivery -
Spania
Packeta parcelshops -
Packeta home delivery -
Suedia
Packeta parcelshops -
Packeta home delivery -
Țările de Jos
Packeta parcelshops -
Packeta home delivery -
Ungaria
FámaFutár -
Bine ați venit la Mypods Europe!
Trebuie să aveți vârsta legală pentru a vizualiza această pagină.